07 March 2012

Fineste krakken ble min!






Jippi!
Jeg vant hos fantastiske Butikk Josefine!

En kjempespennende butikk på Askøy
som absolutt skal besøkes når det høver seg slik. 
Butikken er startet av dama bak Josefines Verden
og er en blanding av
nytt (feks stilige lamper, vasker og krukker fra House Doctor)
og brukt,
redesign, kafé og sykurs, 
- en perfekt godteblanding av søtt & salt!

Jeg anbefaler på det varmeste en titt innom bloggsiden
både for butikk og Josefine selv.
Og er du i nærheten av Askøy,
skulle jeg ønske jeg var deg,
for da ville jeg sporenstreks tatt en tur innom butikken!

Tusen takk for krakken,
og lykke til videre med butikkken :-)

1 comment:

  1. Hei Ruth!

    Så fine dobbelsider du har fått deg...
    Er så glad for at krakken kom vel frem og at den kom til akkurat deg!

    Takk for fin omtale av butikken, du er bare skjønn:-)

    Stor klem

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)