02 November 2011

Over all forventning!

Her kommer en dose skryt! Både sjølskryt og klubbskryt.

Vil nemlig skryte av Byåsen Maleklubb, og av meg selv:-) Siste helga i oktober hadde vi salgsutstilling, med hele 13 utstillere! Her var alle typer bilder og teknikker. Olje, akryl, akvarell, digital kunst, blandingsteknikker og dataakryl. Jeg stilte ut noen av akvarellene mine, og fikk solgt hele 6 bilder. Gøy og vellykket! Jeg ble så glad :-)


Et sinnsykt dårlig bilde fra mobilkameraet av veggen "min":




Ha en fin uke! 
Ruthe

7 comments:

  1. Grattis med at du fikk solgt så mange! Utrolig kult:)

    ReplyDelete
  2. Skjønner jo at du fikk solgt, med de vakre bildene utstilt:-)

    ReplyDelete
  3. Tusen takk BertaSofie! Hjertelig takk SiljePilje! Tusen hjertelig Ida! Supertakker Kjerstrikk!

    Superkoselig med så koselige kommentarer! :-) ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Innom hjemmesiden din for første gang. Fantastisk - bilder og ord gikk rett til mitt hjerte.
    (Er enda "oppløftet" etter den fine kurshelga vi hadde i klubben!)

    ReplyDelete
  5. Som Viktor er jeg også innom for første gang...Og må si du har utrolig mange fine bilder! Inspirerer meg til å male mer akvarell jah :)
    Koselig malekurshelg var det òg! så fin en gjeng på Byåsen maleklubb atte! ;)

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)