03 November 2010

Førjulstid


Førjulstid er kosetid. Hvertfall vil jeg helst at det skal være det. Av og til er det vanskelig å holde på kosen midt i all travelheten. Det er så lett å la seg rive med av førjulsjaget. Men er siste dagene har jeg tatt kosen tilbake mens jeg har heklet snøkrystaller og stjerner i alle mulige fasonger.


Det er utrolig morsomt å prøve alle de forskjellige oppskriftene som fins rundtom. 
Det er så mange flinke heklere som lager de peneste mønstre, og som deler med oss andre. 
En favoritt er  
et mønster jeg foreløpig ikke har turt å begi meg ut på. 
Et lurt sted å begynne å lete etter snøkrystall-mønstrer er  
Her har de samlet en masse linker til forskjellige gratis hekleoppskrifter.


En av de nærmeste dagene kommer det, her på bloggen min, 
et gratis heklemønster på favoritt-snøkrystallen min. 
Mønsteret er laget av Sarah Craig, 
og jeg har oversatt det til norsk. Gled dere!

God førjulstid, og husk hyggen ;-)

- Rutheart-

Follow by Email