26 July 2010

Marble - uten hatt

Marble er mannen uten hatt. Eller er det en mann? Han, eller denne, er en del av Mon Coeur-serien min. Serien består av bilder hvor jeg utforsker streken og feltene mellom.... Hjelp, fryktelig abstrakt. Men stort sett er strekene portretter, av folk jeg ser, hører, eller kjenner, men mest ikke kjenner. Denne serien trives jeg så godt med at jeg tror den kommer til å fortsatt få mange nye medlemmer.

Et utvalg av noen av de andre som allerede er presentert er:
Asim den stolte,
Xénon den smarte,
og Mielléa den vakre.

Ha en smekker dag!

post signature


Ps! Førstebildet i serien, med tittelen "Mon Coeur", kan du se og lese om her.

3 comments:

  1. Hei. Jeg kjøpte koppen hos en koslig keramikerdame på et marked i Ebeltoft gågate i Danmark. Desverre aner jeg ikke hva hun heter, ettersom signaturen under er litt...hm...uleslig.
    Da må du nok ta deg en tur til Ebeltoft å se om du finner henne ;)

    Marte

    ReplyDelete
  2. Hei!
    For en fantastisk flott blogg du har. Forelsket meg helt i "Mon Coeur" portrettene dine :)

    ReplyDelete
  3. Utrolig kuult!! Artig å se, så takk for titten :o)

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)