26 April 2010

Hurtigkisse av vofsen


Å som jeg savner hunden min.... Den er på ferie hos mine foreldre, slik at jeg kan være flink og lese til eksamen. Og jeg er jo ganske flink og leser ganske mye, men jeg savner den lille tullekoppen helt vannvittig! Den dro i går, så jeg har vært litt over ett døgn uten ham, men enda er det nesten 6 uker til det grusomme eksamensmonstret har lagt seg til å sove, og jeg skal hente vofsen min igjen... For det er nok den beste løsningen for både hund, og antagelig meg (tror jeg?).

Hehe, dette er hvertfall min lille skisse, håper du liker den!
Bækk tu wørk!
post signature

2 comments:

  1. ringte hjem i stad, og hørte et bjeff!! - og ganske riktig! -det var Bennyboy! fin skisse, fin hund :) suss og klem

    ReplyDelete
  2. Å, så koselig! Savna også dæ da vanilje:) Alles gut mit eksamena? Har du forresten fått mld mi ang avslutning? Stor suss og klem!

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)