17 November 2011

Ferske fra trykken!

Endelig kan jeg vise dere flere helt ferske bilder fra trykkeriet!
I forrige innlegg viste jeg dere de to minste bildene.
I dag vil jeg vise dere de to største! Pluss ett til.

Hjemme, 23 x 56 cm, #91 trykk i opplaget, signerte og nummererte.
600,-

Nest størst er Hjemme.
Som lillebror kompenserer den med å ha størst opplag,
91 tilgjengelige trykk.


Storebror er Lunefullt vakkert, måler 22 x 59,7 cm, 
har ingen behov for å kompensere
og derforet et opplag på 52.

Lunefullt vakkert, 22 x 59,7 cm, #52 trykk i opplaget, signerte og nummererte.
700,-

Liten, men på ingen måte unnseelig er Vintergult landskap.
Den er ikke større enn 9,7 x 33 cm, 
og stiller seg stolt bak sitt lille opplag på bare 39.
  Og det er ikke mange om man vil sikre seg ett før det er for sent...    

Vintergult landskap, 9,7 x 33 cm, #39 trykk i opplaget, signerte og nummererte.
400,-

Trykk "Kontakt meg" i sidefeltet for å bestille, spørre eller foreslå,
Du kan også bruke kommentarfeltet.

Porto på 75,- pr forsendelse
(det er plass til mange bilder!)


Ha en alle tiders ukeslutt!
Ruthe :-)

1 comment:

  1. Skikkelig nordnorske motiver! Utrolig vakre bilder:-)

    ReplyDelete

Tusen takk! Jeg blir veldig glad for din kommentar:-)